reklama

Absolútne nezaujímavý článok. Prosím, nečítajte!

A myslím to smrteľne vážne! Naozaj nebude o ničom zaujímavom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Tak dúfam, že som už sama, nikto nečíta a kto náhodou zašiel až sem, nech stačí Alt+F4. Ďakujem!

Nebolo to až tak dávno, ako som začala blogovať. Asi tak pred pol rokom, odhadom. Bolo to na úplne inom mieste. Zašifrovala som sa pod neodhaliteľný nick a vylievala som si srdce. Ostatní blogeri (ozaj úzka komunita), mi vždy napísali niečo povzbudivé. Keď som sa pohádala s frajerom, utešili ma, že to prejde a my sa udobríme. Keď sme sa udobrili, napísali mi, že sa tešia spolu so mnou. Keď ma trápili nočné mory, keď ma vytočil šéf, keď sa vo mne prebudila túžba po bábätku, vždy sa našiel niekto, kto pochopil, povzbudil, potešil. Bolo to úplne zlaté.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale potom sa čosi zmenilo... Blog objavili puberťáci a nejako sa to celé skazilo. Skalní prispievatelia sa začali vytrácať a zmožili sa články typu - Chcem sa zabiť, nikto ma nechápe. Mám 15 a zrútil sa mi svet, nechal ma frajer. Zo začiatku sa všetci snažili utešovať, že tým prešiel takmer každý a bude to dobré atď. Časom však toho bolo príliš veľa. Desať príspevkov za sebou od jedného autora o vlastnej mačke, ďalší opisovali morské prasiatko, niektorí sa zase pretekali v podrobných opisoch svojich opijášskych orgií, kto kde zvracal a koľko... Neodsudzujem nikoho, sama som mala 16. Aj keď vtedy som ani poriadne nevedela, čo ten alkohol je, o drogách som čítala len v časopisoch a cigarety som sa bála ako čert kríža. Ale tiež mi moje problémy pripadali ako najväčšie na svete a niektoré situácie sa zdali až príliš čierne. Časom však takmer každý príde na to, že aj niektoré zlé veci boli užitočné, že nás to posunulo kamsi ďalej a mnohému sme sa vďaka tomu priučili... Ale písať to x-krát za deň začalo byť únavné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Založila som si blog na sme. Keď som sa po piatich dňoch stala "aktívnou", moje zasnežené fotky si pozrelo nejakých 200 ľudí. Potom som oprášila jednu moju starú básničku o našej kopírke. A čítanosti som sa trochu zľakla. Nebola som na to zvyknutá. Predtým si moje drísty prečítalo tak 30 ľudí. A to som sa pri tom cítila ako bohyňa =) Potom som sa vyliala o jednom (pre mňa) dobrom človeku, ktorý potreboval pomoc. Čítanosť zase stúpla. A svet sa mi zrútil úplne, keď som napísala o mojej single kamarátke. Nechcela som tým povedať, že je zúfalá a hľadá si frajera. Práveže nie je a ani nehľadá. Aj keď má nápadníkov požehnane, žiadneho z nich nechce. Tak som si trošku zafilozofovala, prečo to tak asi môže byť. Je trochu náročná, má kopec ideálov a možno (ne)správnych priorít, nikoho však neodsudzuje. Skrátka je to skvelá osoba. Toľko som sa s ňou narehotala za posledných 10 rokov... Ale niektorí sa cítili dotknutí tým, čo som napísala. Možno ma len zle pochopili, možno som to zle napísala. Neviem. Moja úžasná úvaha sa začala šíriť. Jeden mi dokonca napísal, že sa šíri ako mor =) Chcela som to odignorovať, ale dostalo sa to aj k ľuďom, ktorí ma poznajú. A neviem, ako to pochopili. Nebudem sa pýtať. Ak sa chcú hnevať, nech sa hnevajú. Ak som ich urazila, zbytočne budem teraz žehliť, že som to tak nemyslela. Čo sa stalo, stalo sa. No rozhodne nechcem, aby sa moje písmenká šírili ako mor. Vlastne, mne stačí, keď si moje výlevy prečíta 10 ľudí. Takí, ktorým nebude ľahostajné, keď mi bude smutno z toho, že u susedov vyťali jedličku a hrdličky prišli o svoje hniezdo. Ktorí ma pochopia, keď vyhlásim, že chlapi sú svine, keď ma ten môj nahnevá. Takí, ktorí mi dajú pocit jedinečnosti, keď napíšem smiešnu básničku. Ktorí sa budú tešiť so mnou, keď sa teším aj ja...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím tomu, že tento článok si neprečíta veľa ľudí. Prosila som o to hneď v úvode. Navyše som nepísala ani o sexe, ani o nikom známom či inak zaujímavom, ani som v ňom (dúfam) nikoho neurazila. Bol to len jeden z ďalších mojich nekonečných výlevov...

katarína stieranková

katarína stieranková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zložito jednoduchá, veselo smutná a hlúpo múdra, s neutíchajúcou potrebou vždy, všade, všetko a všetkých kritizovať. žena. Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaMôj svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu