reklama

Narazené Ferrari - fotodokumentácia

Môj milovaný si nedávno kúpil nové Ferrari. Červené. Lebo, ako mi vysvetlil, nie každé Ferrari je červené, ako som si myslela. Dlho som ho musela prehovárať, aby mi ho požičal, aspoň na chvíľku. Nakoniec sa mi to podarilo. No a ja som ho hneď na prvej jazde nabúrala... /len pre silné žalúdky/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Nezvládla som jazdu obývačkou...

Obrázok blogu


... auto zostalo zakliesnené...

Obrázok blogu

... nevedela som, či volať aj požiarnikov...

Obrázok blogu

... alebo sa z toho nejako dostanem vlastnými silami...

Obrázok blogu

... lebo treba uznať, že to vyzeralo hrozivo...

Obrázok blogu

Len čo sa nám ho podarilo vyprostiť, cestou do garáže som ho zase, úplne nešťastnou náhodou, prevrhla na strechu...

Obrázok blogu

... všetko sa zomlelo tak rýchlo...

Obrázok blogu

... ale našťastie nikto nebol zranený! No aj napriek tomu mám teraz trochu obavy, či mi môj milovaný ešte niekedy požičia svoje auto... 

katarína stieranková

katarína stieranková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zložito jednoduchá, veselo smutná a hlúpo múdra, s neutíchajúcou potrebou vždy, všade, všetko a všetkých kritizovať. žena. Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaMôj svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu