reklama

Len výpisy z banky a nejaké reklamy

A mami, mám nejakú poštu? No, len výpisy z banky a nejaké reklamy. Nič viac? Nie. Čakáš niečo? Vlastne, ani nie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Časy sa zmenili. Dnes ma to nejako napadlo, ako mi chýba ten pocit, keď natešená vyberám zo schránky list a rozmýšľam, či píše kamarátka zo školy, či frajer z vojny. Nie žeby som k svojmu bývalému prechovávala nejaké vrúcne city, ale ten pocit čakania na poštárku, keď viete, že chodí o desiatej, je 10.05 a ešte ju nevidieť a potom sa zrazu objaví a odbočí k vašej bráne, vyťahuje čosi z obrovskej tašky a vkladá do schránky malú bielu obálku, tak ten pocit mi veru chýba. Keď roztrasenými rukami škblem to malé zalepené a hlcem riadok za riadkom... Ako sa mi tie ruky trasú ešte dobrú polhodinu a list čítam znovu a znovu, až ho viem naspamäť... Alebo keď sa blížili narodeniny, Vianoce či Veľká noc, stále sa v schránke vyskytla nejaká obálka alebo pohľadnica a naradostená som čitala tých pár písmen, s dobrým pocitom, že niekto na mňa myslí...

Časy sa zmenili. Teraz písanie listov už nie je v móde. A veru už ani pohľadnice sa neposielajú. Iba také, virtuálne. Zaspieva vám kvietok, ktorý má na lístku venovanie, najčastejšie nejaká neosobná básnička vygooglovaná z internetu. Alebo sa pošle e-mail, sms, či iná správa cez Skype alebo ICQ a vec je vybavená. Kto už by veru v dnešnej dobe písal niečo perom, keď stačí vyťukať za 2 minúty čosi na klávesnici a vec je vybavená. Odpadne aj cesta na poštu, čakanie v dlhom rade a dokonca aj čakanie, kým pošta list vybaví. Však sa tak strašne ponáhľame, nemôžeme si dovoliť strácať toľko času...

Časy sa zmenili. Teraz mi píšu len z banky. Aj to si ten list sama zaplatím. Napíšu mi, že majú nejakú skvelú ponuku úverov. A keď idem do banky, ten skvelý úver mi aj tak nedajú, lebo však môj príjem... no nie je to bohviečo. No o mesiac mi zase k výpisu priložia pekný letáčik, aké výhody má ich úver a veru, mala by som myslieť na svoju budúcnosť...
Píšu mi aj všelijaké iné spoločnosti, zostáva pre mňa záhadou, kde berú moju adresu. Vlastne mi je to fuk, lebo keby na mňa nejako neprišli, nedostávala by som žiadnu poštu a to by mi veru chýbalo, keby som nemohla otvárať nejaké obálky. Čo na tom, že v obálke je len reklama alebo propagácia zaručene skvelého výrobku a nemala by som nad kúpou akože dlho otáľať, lebo na sklade je obmedzené množstvo!

Časy sa zmenili. A aj ľudia sa menia. Rozmýšľam, či ešte existujú takí, ktorí by tiež chceli dostať nejaký list, či mám chvíľu odignorovať modernú dobu a čosi skutočne, modrým perom na holý papier napísať a poslať niekomu, na koho myslím... Lebo mňa by to veru potešilo, keby tak niekto urobil...

katarína stieranková

katarína stieranková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zložito jednoduchá, veselo smutná a hlúpo múdra, s neutíchajúcou potrebou vždy, všade, všetko a všetkých kritizovať. žena. Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaMôj svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu