reklama

Chýbaš mi...

Ty spíš... a ja bdiem. Ty mlčíš a ja viem. Viem, že už ťa viac nestretnem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bolo to už dávno... ale stále to bolí. Viem, teraz je ti určite lepšie. Tam, kde si, už nie je bolesť... Ale tu mi chýbaš... Tu, kde som ja... bez teba.

Akoby to bolo len včera, čo si tu bol. Sedíš na medzi, v zrejúcom obilí a kvitnúcej nevädzi... Vôkol sa šíri vôňa sena... vôňa obrábaných polí. Vôňa leta.

Vodopád nezastavím.... vždy je to rovnaké, keď si na to spomeniem. Vždy rovnaké vône mi ťa pripomínajú, každé leto... rok čo rok. Rovnako čerstvé, ako vtedy... rovnako to bolí, aj keď čas to už mal dávno zahojiť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále si hovorím, že nie je dôvod na smútok. Tebe je lepšie... a ja tu nie som sama. Ešte mám iných. Aj keď tvoje miesto už nikto nenahradí... Zostalo tu prázdno... a tabatierka...

Viem, dievčatá z hôr sú silné. Neplačú. Ani ja nebudem. Budem silná. Budem myslieť na vôňu sena a poľných kvetov... vôňu pred búrkou a po nej... teplo slnečných lúčov a chlad dažďových kvapiek.. Vôňu chvíľ s tebou.

A aj keď nemám tvoju fotku, tvoj obraz si nosím v srdci. Navždy.

katarína stieranková

katarína stieranková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zložito jednoduchá, veselo smutná a hlúpo múdra, s neutíchajúcou potrebou vždy, všade, všetko a všetkých kritizovať. žena. Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaMôj svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu