reklama

Z denníčka môjho druhého ja - starecká depka

Denníček môj, ešteže ťa mám, lebo sa nemám komu vyžalovať, tak aspoň tebe sa vyžalujem, ty si môj najlepší kamarát! Hlavne teraz, v časoch krízy, lebo starnem. Och bože, dnes som si ďalšiu vrásku našla v zrkadle! Teda v zrkadle som ju iba videla, mám ju pod pravým okom. Ach jaj... Asi mám depku!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Ani vysvedčenie dnes nedostanem. A tak by som chcela! Och, ani si nevieš predstaviť, ako veľmi. Aspoň ten certifikát sprostý som mohla dostať, ale ešte ho nedostanem, lebo všetci majú kopu času a kašlú na moje city! A ja tak trpím!

Všetky detváky budú mať prázdniny. Ako ich preto neznášam!!! Aj ja chcem prázdniny. Celé dva mesiace! To by bolo úžasné. Chodila by som z jedného kúpaliska na druhé, opaľovala svoje šunky a všetkých chlapov v dosahu! Vlastne chlapov až tak opaľovať nemusím. Stačí toho môjho. Vidíš, aká som skromná? A charakterná? A predsa nemám prázdniny. Aj keď ja by som si ich najviac zaslúžila!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Namiesto kúpaliska sedím v robote. Od siedmej ráno. To je strašná nespravodlivosť! Kedysi som veru chcela byť dospelá, ale teraz už nechcem! Poviem ti, byť dospelým je príšerné. A najpríšernejšie na tom je, že ešte k tomu aj starnem. Asi sa čuduješ, ako som na to prišla, tak ti poviem. Všetko ti poviem, lebo sa potrebujem vyžalovať!

Takže, starnem, lebo niektoré veci mi vôbec nedochádzajú. Môj mozog starne a stávam sa sprostou. Normálne osprostievam. A zabúdam. Musím si písať na papieriky. A potom zabudnem, kde tie papieriky mám. Alebo aj to, že ich vôbec mám. Ani si nevieš predstaviť, koľko je kvôli tomu problémov!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Starnem, lebo v piatok večer sedím pred telkou. Aj v sobotu. A vždy po polhodine zaspím. Kedysi to bolo veru iné. Kedysi som sa chodila zabávať, tancovať, natriasať zadkom a rozhadzovať sandále po parkete. Z každého druhu alkoholu som musela ochutnať, aby som vedela, čo je to za metla ľudstva. A teraz? Keď náhodou raz za rok idem do spoločnosti, netancujem, lebo sa hanbím, nepijem, lebo mi nechutí a ak náhodou aj, tak si dám červené víno - bez koly, ako nejaký starec. Príšerné. A úplne najhoršie na tom je, že celý večer pijem to víno. Celé dva deci!

Starnem, lebo ma rozčuľuje, keď od susedov hrá hlasná hudba. Príšerné! Veď kedysi som to bola ja, ktorá vytáčala susedov a gombíček "volume" do maximálnej polohy! Kde sú tie časy?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vieš čo je najhoršie? Keď sa ma minule opýtal kamarát Miško, ktorého už volám Michal, či idem na ten festival a ja som mu povedala, že nie, lebo tam bude veľa mládeže pod vplyvom všeličoho, čomu som ja nikdy na chuť neprišla a že tam hrá hlasná hudba a že by som musela spať v stane na zemi a že by som sa nevyspala, keby som do rána bola hore a hrala tá hlasná hudba a ešte milión ďalších príšerných vecí som mu povedala, prečo tam nemôžem ísť. A kedysi by som bola išla, tancovala by som dňom i nocou, na spanie by som ani karimatku nepotrebovala, nieto ešte vankúšik pod hlavu! Starnem a ja to cítim! A je mi z toho strašne zle!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K tomu ešte musím chodiť do roboty. Nemám prázdniny, iba úbohých 20 dní dovolenky. A to je tak málo! Veď aká nespravodlivosť! Kým som chodila do školy, tak som tam ani každý deň nechodila, sem-tam som prišla neskôr, lebo však som zaspala, alebo zaspal šofér autobusu, alebo vôbec nešiel, alebo mu v zime zamrzla v nádrži nafta! No a k tomu sme mali aj tie prázdniny. Na každé ročné obdobie a ešte všelijaké výlety, kiná a múzeá. A pre tieto veci som bola obzvlášť zapálená. Však keď sme boli vtedy vo Viedni, tak som sa zapálila až na 39 stupňov. A ešte som aj spievala v autobuse!

Teraz sa aj ochorieť bojím, lebo sa klepem, či dosť zarobím, aby som si mohla aj tie super rožky s tými zrniečkami kúpiť, nie len tie obyčajné po korune z Terna.

Zlé je to veru, táto dospelosť. A ani to vysvedčenie nedávajú. Minimálne za statočnosť by mohli!

katarína stieranková

katarína stieranková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zložito jednoduchá, veselo smutná a hlúpo múdra, s neutíchajúcou potrebou vždy, všade, všetko a všetkých kritizovať. žena. Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaMôj svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu